צלקות אקנה

טיפול בצלקות אקנה

גם לך יש צלקות אקנה בלחיים, במצח או באזורים אחרים בפנים? לא נעים אבל לא נורא, כי תיכף נספר לך על פתרון מצוין למצב שלך.

מה זה צלקות אקנה?

צלקות אקנה הן צלקות קטנות ובד"כ שקועות, לרוב מופיעות במקבץ, באזורים שונים של הפנים, במיוחד באזור הלחיים. הן יכולות להיות בולטות או שקועות ובעלות גוון חום או אדמדם.

צלקות אקנה נגרמות כתוצאה מתהליך החלמה לא תקין, כאשר פצעוני אקנה הופכים דלקתיים, והדבר מוביל לפגיעה קבועה בכל שכבות העור. התוצאה היא עור בעל מראה מחורר או מורם.
הסיבה להיווצרות הצלקות יכולה להייות גנטית, אך גם קשורה לרוב למחלת האקנה וליעילות הטיפול בה.

באיזו שיטה מבוצע הטיפול בצלקות אקנה?

צלקות אקנה יכולות להיות קשות לטיפול, אם כי ניתן לשפר אותן באמצעות טיפולים שונים כגון חידוש העור (Resurfacing), פילינג, מיקרונידלינג (מחטים זעירות שמחממות את שכבת התת עור) ואפילו חומרי מילוי מסוימים.
אנו נטפל בצלקות האקנה שלך באמצעות המכשור הטוב ביותר בעולם. טיפולי רדיו (RF) הם סוג של טיפול לחידוש פני העור שיכול לסייע בהפחתת הופעת צלקות אקנה. טיפולי RF בטכנולוגית 3Deep, משתמשים ב6 מחוללי גלי רדיו כדי לחמם את שכבות העור העמוקות יותר ולהפחית את המראה הצלקתי. הטיפולים יכולים גם לעזור להמריץ את ייצור הקולגן, שעוזר למילוי החריצים שהותירו צלקות אקנה.

מהו משך הטיפול בצלקות אקנה?

כחצי שעה, אך יכול השתנות בהתאם לגודל האזור הצלקתי.

מה ארגיש במהלך הטיפול?

לפני תחילת הטיפול, יבוצע אלחוש של העור שלך באמצעות משחה ושום כאב לא יורגש. תחושת חמימות מקומית וחולפת עשויה להופיע במהלך הטיפול.

האם קיימות תופעות לוואי ומהו זמן ההחלמה?

הטיפול בצלקות אקנה נחשב לבטוח במיוחד. לאחר הטיפול תופיע אדמומיות ולעיתים אף נפיחות קלה שתחלוף עוד באותו יום. לא נדרש זמן החלמה וניתן לחזור מיידית לשגרה.

לאיזו תוצאה לצפות ומתי היא תופיע?

ניתן להבחין בשינוי של הפחתת הצלקות, בד"כ לאחר הטיפול השני בסדרה. בנוסף, טיפולים אלו יכולים לעזור גם בשיפור כללי של מראה העור באזור המטופל.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי?

טיפולים נוספים

מיצוק חיטוב והמסה

מיצוק וחיטוב

ידיות מיצוק וחיטוב הגוף של מכשיר האנדימד פרו המהפכני, מעלות לרמה חדשה את הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים, למיצוק עור הפנים והדוף ולחיטוב הגוף.

קרא עוד »
ג'ובידרם

ג'ובידרם

הסדרה החדשה של ג'ובידרם, חומרי המילוי הטובים בעולם, ביחד עם חומרים אחרים ומיכשור, ב cU-clinic.

קרא עוד »

תפריט ראשי