מיצוק וחיטוב

מיצוק חיטוב והמסה

בואו נדבר על העוצמה של הידוק העור, באמצעות מכשור.

במרכז לרפואה אסתטית cU-clinic אנו מתגאים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. אנו מזמינים אותך למסע טרנספורמטיבי כדי לגלות את הפוטנציאל המדהים של התוספת הטכנולוגית החדשה ביותר שלנו בקליניקה – ה-Endymed Pro Tightening & Contouring Handpieces. טכנולוגיה חדשנית זו לוקחת טיפולים אסתטיים לא פולשניים לרמה חדשה לגמרי.

Endymed Pro הוא תכשיט בעולם הרפואה האסתטית, פלטפורמת פרימיום מרובת יישומים המופעלת על ידי טכנולוגיית 3DEEP המוגנת בפטנט. מכשיר ההידוק והחיטוב Endymed Pro מציע פתרון חדשני למי שרוצה טיפול לא ניתוחי אך יעיל להצערת העור, וליצירת קווי מתאר.

בקליניקה שלנו מעריכים את האיכות מעל הכל. אמונה זו הובילה אותנו ל-Endymed Pro Tightening & Contouring Handpieces. ידיות חדשניות שמשתמשות בטכנולוגיית תדרי רדיו ייחודית כדי לספק חום מבוקר עמוק בתוך שכבות העור, תוך גירוי ייצור קולגן. סיבי קולגן אלו מוסיפים נפח וגמישות לעור, ומפחיתים ביעילות קמטוטים, קמטים ועור נפול.

טיפול באנדימד פרו

Endymed Pro Tightening Handpiece: מתאים לא רק לטיפולי פנים, כמו סביב העיניים והצוואר, אלא גם לטיפולי גוף. בניגוד לשיטות המסורתיות, טכנולוגיה לא פולשנית זו, מבוססת RF, מספקת תוצאות עקביות, ומבטיחה את הידוק העור שתמיד רצית. לא צריך לדאוג לגבי זמן ההתאוששות. ניתן לחזור לפעילות הרגילה שלך מיד לאחר הטיפול.

Endymed Pro Contouring Handpiece: פותח לטיפול באזורי גוף גדולים יותר, מגיע עם מספר אפשרויות הגדרה, שמאפשרות לנו להתאים לך את הטיפול הטוב ביותר עבורך.

המטרה הסופית של הידיות השונות היא להעניק לך מראה צעיר באופן טבעי, ללא תופעות לוואי מזיקות. על ידי הפעלת תהליך הריפוי הטבעי של גופך, מכשיר אנדימד-פרו מחולל פלאים בשכבות העמוקות מבלי להשפיע על פני העור. גישה מוכוונת תוצאה וידידותית למטופל הפכה את Endymed Pro לבחירה מועדפת בקרב אנשי מקצוע ולקוחות ברחבי העולם.

אנו מזמינים אתכם לחוות ב cU clinic את חזית הטכנולוגיה שנגישה לכולם, ללא כאב, ללא זמן החלמה והכי חשוב עם תוצאות!

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי?

מאמרים נוספים

תפריט ראשי