טיפול בצלקות אקנה בשיטת RF מיקרונידלינג

טיפול בצלקות אקנה

טיפול RF (Radiofrequency) במיקרו-מחטים לצלקות אקנה הוא הליך חדש יחסית המשמש לשיפור המראה של צלקות אקנה. טיפול זה מבוצע באמצעות מכשיר ה אנדימד-פרו, המשלב טכנולוגיית microneedling עם אנרגיה בתדר רדיו כדי למקד ולהמריץ את ייצור הקולגן בעור, מה שמוביל להפחתת מראה הצלקות.

מספר נקודות חשובות לגבי טיפול RF microneedling עבור צלקות אקנה:

  1. איך זה עובד: ההליך כולל שימוש בידית בעלת מיקרו מחטים זעירות. מחטים אלו חודרות לעור בעומקים משתנים, ומספקות אנרגיה בתדר רדיו לאזור היעד. אנרגיית תדר הרדיו הנפלטת מהמיקרו-מחטים מחממת את הרקמה ויוצרת פגיעה תרמית, שמפעילה את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף, ומגרה ייצור של סיבי קולגן ואלסטין חדשים. הסיבים החדשים הללו עוזרים לעצב מחדש את רקמת הצלקות ומביאים בסופו של דבר למראה עור חלק ובריא יותר.
  2. קולגן הוא חלבון שאחראי על חוזק העור וגמישותו, ולכן ייצור קולגן מוגבר יכול לסייע בשיקום עור פגום ובהפחתת מראה הצלקות.
  3. התאמה אישית: ניתן להתאים את הטיפול כדי לתת מענה לסוגים שונים של צלקות אקנה, על ידי התאמת העומק והעוצמה של המיקרו-מחטים ואנרגיית הרדיו הנפלטת מהן.
  4. אין צורך בזמן החלמה: בעוד שאדמומיות ונפיחות קלה עלולות להופיע מיד לאחר הטיפול, זמן ההחלמה הקשור לטיפול במיקרו-מחטים RF הוא בדרך כלל מינימלי. מטופלים יכולים לחדש את הפעילות הרגילה שלהם עוד באותו יום, אם כי חשוב לעקוב אחר ההנחיות לאחר הטיפול שסופקו על ידי המטפל/ת.
  5. תוצאות ותחזוקה: רוב המטופלים מבחינים בשיפור בצלקות האקנה שלהם כבר לאחר הטיפול השני בסדרה, עם זאת, תוצאות עשויות להשתנות ותלויות בחומרת ההצטלקות. לעיתים נמליץ ​​על טיפולי תחזוקה כדי לשמור על התוצאות לאורך זמן.
  6. בטיחות: טיפול RF microneedle בצלקות אקנה, נחשב לבטוח ויעיל עבור רוב סוגי העור, אך חשוב לוודא התאמה לפני הטיפול.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי?

מאמרים נוספים

מיצוק חיטוב והמסה

מיצוק וחיטוב

ידיות מיצוק וחיטוב הגוף של מכשיר האנדימד פרו המהפכני, מעלות לרמה חדשה את הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים, למיצוק עור הפנים והדוף ולחיטוב הגוף.

קרא עוד »

תפריט ראשי