סקולפטרה

טיפול בסקולפטרה

זה לא עוד חומר מילוי, זה חומר גירוי.
רוצה לדעת עוד? ריכזנו עבורך את כל המידע.

מה זה סקולפטרה?

חומר הגירוי (ביו-סטימולטור) שיודע לעשות מה ששום חומר מילוי לא עושה!

סקולפטרה (Sculptra) הוא חומר גירוי להזרקה המשמש להשבת נפח לפנים ולגוף ולהפחתת קמטים וקפלים, תוך הצערת המראה והאטת תהליכי ההזדקנות. הוא עשוי מחומצה פולי-L-לקטית (PLLA), חומר תואם ביולוגי המגרה ומעודד ייצור קולגן בעור. תהליך ההזרקה אורך כ-15 עד 20 דקות, והתוצאות יכולות להימשך עד שנתיים. המוצר מוזרק לשכבות העמוקות של העור, שם הוא פועל כדי להחליף קולגן שאבד ולספק מתיחה עדינה וטבעית.

טיפול בסקולפטרה

באיזו שיטה מבוצע טיפול סקולפטרה?

ד"ר דייויד צבר הוא מהראשונים בארץ אשר התחילו להשתמש בסקולפטרה עם קבלת אישור משרד הבריאות ב2021. הוא משתמש בטיפולי סקולפטרה במגוון אזורי הפנים והצוואר, כולל לחיים, רקות, סנטר וקו לסת, וכן באזורים שונים בגוף כגון גב כף היד, בטן, ירכיים ועוד. הטיפול מבוצע באמצעות הזרקה דרך קאנולה, צינורית זעירה וגמישה המאפשרת פיזור אחיד ע"פ שטח רחב. בסוף הטיפול יבצע הרופא עיסויים חזקים של כל אזורי הטיפול.

מהו משך הטיפול?

במידה ותהייה התאמה, תוצע לך סדרה של 3-4 טיפולי סקולפטרה במרווחים של 6 שבועות. משך הטיפול הוא כ30-60 דקות, בהתאם לרמת הרפיון ומספר האזורים המטופלים.

מה ארגיש במהלך הטיפול?

במהלך הכנת הסקולפטרה, הרופא ימהל את החומר בחומר הרדמה, כך שמדובר בטיפול שאינו כואב.

האם קיימות תופעות לוואי ומהו זמן ההחלמה?

תופעות הלוואי כוללות אדמומיות ונפיחות, שיחלפו תוך 1-3 ימים. לא נדרש זמן החלמה.

לאיזו תוצאה לצפות ומתי היא תופיע?

לאחר הטיפול יש לעסות את האזור שטופל במשך 5 ימים, 5 פעמים ביום ולמשך 5 דקות (כלל 5X5X5). לאחר הטיפולים מגיעות התוצאות של שיפור מרקם העור והן בעלות מראה טבעי ומתפתחות בהדרגה עם הזמן.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי?

טיפולים נוספים

מיצוק חיטוב והמסה

מיצוק וחיטוב

ידיות מיצוק וחיטוב הגוף של מכשיר האנדימד פרו המהפכני, מעלות לרמה חדשה את הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים, למיצוק עור הפנים והדוף ולחיטוב הגוף.

קרא עוד »
ג'ובידרם

ג'ובידרם

הסדרה החדשה של ג'ובידרם, חומרי המילוי הטובים בעולם, ביחד עם חומרים אחרים ומיכשור, ב cU-clinic.

קרא עוד »

תפריט ראשי