מיצוק עור רפוי

טיפול מיצוק עור רפוי

נשים רבות סובלות מרפיון בעור הגוף והפנים,
שמשפיע לא רק על הנראות אלא גם על הדימוי העצמי.

מה זה מיצוק עור רפוי?

הסיבות העיקריות לרפיון העור הן חשיפה לשמש, הריונות, שינויים במשקל, עישון, תרופות ועוד.

על מנת לתת מענה לרפיון העור, פותחו פרוצדורות רפואיות לא פולשניות למיצוק העור, שמשתמשות בטכנולוגיות מיוחדות להפחתת הופעת קמטים, דילדול ורפיון עור הפנים, הצוואר והגוף. טיפולים אלו יכולים לסייע בשיפור המרקם והגמישות של העור, ויכולים לסייע בשיקום מראה צעיר ורענן.

מיצוק עור רפוי הוא הליך לא ניתוחי שמבוצע באמצעות מכשיר רפואי המשפיע על העור בשיטות שונות, כדי להילחם בתופעת רפיון העור ולגרום למיצוק העור.

באיזו שיטה מבוצע מיצוק עור רפוי?

לאחר פגישת ייעוץ, בדיקה ואיבחון, נבחר עבורך מבין הטכנולוגיות השונות את המכשיר הטוב ביותר להשגת המטרה. אחת הטכנולוגיות המובילות כיום בתחום הטיפול ברפיון העור היא RF (גלי רדיו), כאשר המילה האחרונה בתחום היא ה "3Deep" המסוגל לפעול בו זמנית ברמות השונות מתחת לעור ביעילות, בבטיחות וללא כאב. התוצאה המתקבלת היא עור מוצק, חלק וחיוני יותר. החום הממוקד גורם להתכווצות מיידית יחד עם גירוי של סיבי קולגן, ובכך להידוק, מיצוק העור וחיטוב על פני השטח.

המכשיר הטוב ביותר עבורך יהייה ה Endymed Pro, היחיד שעושה שימוש בטכנולוגיה זו!

הטיפול ב EndyMed Pro הוא טיפול מיצוק עור לא פולשני המשתמש באנרגית RF כדי לחמם את השכבות העמוקות יותר של העור. חום זה ממריץ את הגוף לייצר קולגן ואלסטין, שעוזר להדק ולהרים את העור. ניתן להשתמש ב-EndyMed Pro באזורי הגוף השונים אך יעילותו הוכחה גם בפנים ובצוואר.

מהו משך הטיפול?

מדובר בסדרת טיפולים, ברוב המקרים 3-4 מפגשים של כחצי שעה עד שעה ובמרווחים של חודש, אך יתכן צורך בטיפולים נוספים. משך ומספר הטיפולים משתנה בהתאם לרמת הרפיון שלך ולמספר האזורים המיועדים לטיפול.

מה ארגיש במהלך הטיפול?

במהלך הטיפול תחושי חמימות פנימית שתלך ותגבר באזורים המטופלים. כל שנותר לך לעשות הוא לשכב על מיטת הטיפולים ולצפות בטלויזיה עד לסיום הטיפול.

האם קיימות תופעות לוואי ומהו זמן ההחלמה?

תופעות הלוואי כוללות נפיחות ואדמומיות קלות וחולפות בתוך יום או יומיים. לא נדרש זמן החלמה.

לאיזו תוצאה לצפות ומתי היא תופיע?

תוצאה ראשונית של מיצוק עור רפוי מופיעה ברוב המקרים כבר לאחר הטיפול השני ויכולה להחזיק מעמד עד שנתיים. טיפול מיצוק עור רפוי הוא דרך בטוחה ויעילה לשיפור מראה הגוף שלך, ללא צורך בהליכים פולשניים.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי?

טיפולים נוספים

מיצוק חיטוב והמסה

מיצוק וחיטוב

ידיות מיצוק וחיטוב הגוף של מכשיר האנדימד פרו המהפכני, מעלות לרמה חדשה את הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים, למיצוק עור הפנים והדוף ולחיטוב הגוף.

קרא עוד »
ג'ובידרם

ג'ובידרם

הסדרה החדשה של ג'ובידרם, חומרי המילוי הטובים בעולם, ביחד עם חומרים אחרים ומיכשור, ב cU-clinic.

קרא עוד »

תפריט ראשי